Wikia

Je begint Mario Kart DS met een nickname. Als je die gekozen hebt, mag je doorgaan met een embleem[hoeft niet], die je zelf maakt op je ds. Daarna komt het hoofdvenster in beeld. Je kunt het beste met de grand prix beginnen, want daar kun je nieuwe dingen vrijspelen, zoals nieuwe personages. Als je 50 ,100 en 150 cc hebt gehaald, speel je 150 cc mirror vrij, waar de racebanen in spiegelbeeld zijn! Als je die klaar hebt speel je R.O.B vrij en heb je een beetje het spel uitgespeeld! Als je bij alle parcours met grand prix een ster hebt gehaald, komt er een ster boven je naam, als je bijvoorbeeld met andere spelers multiplayer doet. Dit was deel 1!

Dan kun je leuk doorgaan met Time trials waar je kunt proberen je eigen records te verbreken. Dan heb je nog VS, dat lijkt een beetje op GP maar dan kun je zelf kiezen welke racebaan je doet en dan mag je altijd kiezen na een race. Dan heb je nog battle waar je kunt kiezen uit Balloon Battle en Shine Runners. Bij Balloon battle moet je proberen de ballonnen van andere spelers kapot te breken maar je moet zelf ook oppassen! Bij Shine Runners moet je proberen zoveel mogelijk Shine Runners te pakken voordat de tijd op is! Bij missions kun je proberen missie's uit te spelen hoe verder je bent hoe moeilijker het wordt!

Dit was deel 2! Gemaakt door mijzelf dus graag niet overnemen ©Erik

Around Wikia's network

Random Wiki