Wikia

Hier staat de geschiedenis van mijn mario kart ds.

12 maart 2006: het begin!

Ik had net niet genoeg geld om hem te kopen maar mijn moeder betaalde mee. Ik speelde het vaak maar nam hem nog niet meer naar school.

maart 2006: Het begin van dat ik multiplayer ging doen.

Ik nam hem een paar dagen later wel eens mee naar school, en ik kwam iemand tegen die hem ook had en ik ging met hem Multiplayer doen, hij was wel wat beter, maar daar kwam later verandering in.

April 2006: Steeds vaker multiplayer.

Er kwamen steeds meer kinderen op school met Mario Kart DS, en ik vroeg welleens iemand of ik met hem multiplayer ging doen, en hij nam mijn bod aan.

Mei tot de zomervakantie 2006(Dit was de tijd dat de meesten mariokart ds gingen spelen.)

En ik deed steeds vaker multiplayer, zodat mijn stand bij vs iets meer dan 500 wins was en ongeveer 230 losses was, dus kun je nagaan, hoeveel dat is.

Het begin van het schooljaar 2006-2007 tot oktober 2006, was de tijd dat mario kart ds nog goed liep.

En ik deed nog vaak mee natuurlijk, maar de stand was niet zo hoog meer, en rond oktober 2006 was de mario kart ds tijd zowat voorbij. (reden ze werden 'Pokemon-freak' of ze vonden het niet leuk meer.)

Oktober tot november 2006, de tijd dat de laatsten mario kart DS speelden.

Ja, ik nam Mario kart ds nog vaak mee, maar alleen tussen oktober en november 2006 had ik nog de kans om Multyplayer te doen.....

november 2006 tot december 2007, het lege mario kart ds tijdperk.

November 2006 tot april 2007, had ik mariokart nog vaak mee naar school, maar er was niemand meer die het speelde, en in april 2007 maakte mijn neefje mijn mario kart ds ook nog eens kwijt, en had ik geen mario kart ds meer, en liep maar een beetje te niksen en hopen dat ik ooit nog een mario kart ds voor mijzelf had.......

Maar gelukkig vonden mijn ouders in juni 2007 de mario kart ds van mijn broertje nog, en was ik weer blij! Maar op school was nog steeds niemand die mario kart ds meenam......

Maar de aller laatste schooldag van 2007 kwam iemand vragen aan mij of ik wilde meedoen met Mario Kart DS(Had hem zelf niet mee toen) en ik deed natuurlijk mee, en die dag gingen we ook nog eens met 8 spelers muliplayer doen! 1 januari 2008 tot nu: neem nu elke schooldag mario kart ds mee!

Ja, de eerste 2 dagen nog even geen multiplayer maar daarna weer wel! Elke schooldag weer even multiplayer doen tot 25 januari, dat was de laatste dag tot nu toe dat ik multiplayer ging doen op school en 27 januari de laatste dag normal mode ging doen, en nu is het weer een leeg mario kart ds tijdperk....

Op 15 februari 2008 ging ik weer eens met 4 andere mensen mario kart ds doen! LEUK!!!, maar ik was weer eens zo goed dat ze mij er weer eens uitrapten..... Maar ik mocht weer meedoen later!

Op 12-4-2008 ben ik op wi-fi geweest, en zijn mjn WFC standen 3-4! En ik heb weer vaak Multi-Player gedaan!

En ik heb op 21-4-2008 weer met 2 anderen multiplayer gedaan!

Op 21-4-2008 heeft iemand Mario Kart weer van me geleend, in de pauze.

En op 23-4-2008 zijn de standen weer hoger geworden!

Vervolg komt natuurlijk nog, maar nu natuurlijk niet!

Around Wikia's network

Random Wiki